joi, 14 octombrie 2010

15 octombrie

Iata a mai ramas o zi si vine si ziua de 15 octombrie..... Probabil ca multi dintre voi se intreaba:" ce mai este si cu aceasta zi??" Uite si raspunsul: este ziua mea de nastere!!! E ziua pe care nu o astept cu nerabdare,asa cum va asteptati voi ziua de nastere,e o zi pe care nu iubesc sa o sarbatoresc!!! Va intrebati de ce??? Sincer,nici eu nu stiu cu exactitate,insa de un lucru sunt sigura: in aceasta zi imi aduc aminte cit de tare urasc timpul care trece atit de nepasator pe linga mine,care m-a imbatrinit inca cu un an, ma "bucur" de felicitarile si urarile de bine din partea asa-zisilor prieteni care isi aduc aminte de mine numai in aceasta zi,(trag si ei cu ochiul in stinga paginii de pe odnoklassniki sau alt sait unde ii anunta apropierea zilei de nastere),e ziua cind realizez ca nu o sa mai fiu asa ca ieri. 
                   Unicul lucru care astept sa-l fac in aceasta zi,este sa-i multumesc mamei pentru ca exist,pentru  ca a implantat in mine cele mai frumoase calitati,pentru ca a contribuit zi de zi,ora de ora la formarea mea,la ceea ce sunt astazi!!! MULTUMESC,MAICUTA!!! TE IUBESC ENORM!!
        Iar acum nu-mi ramine decit sa astept aceasta zi "speciala" ca sa-mi pot lua ramas bun de la frumoasa mea virsta de 18 ani si s-o intimpin pe acea de 19.... O,da,sa nu uit: SA TRAIESC INTRU MULTI ANI!!!         Asta chiar mi-o doresc!!!! :P :D :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu