miercuri, 13 octombrie 2010

ASTA E TOT DESPRE MINE....

Vizitind blogurile colegilor mei,am dat peste un "test" sa-i zic asa,se numeste 10 lucruri ce le gasesc ciudate la mine, care mi s-a parut destul de interesant si m-am hotarit sa mi-l fac si eu.... P.S rog sa nu va amuzati prea tare pe seama mea!!!!

      Deci: 
                      1.Pot sa fredonez o zi intreaga sau chiar mai mult o singura melodie,fie imi place ea,fie nu.
          2. Cind ma doare capul ascult muzica,in special rock,in loc sa iau o pastila si sa ma culc
                      3.Cind ma scol dimineata,obisnuiesc sa fac lucrurile numai intr-o ordine anumita.  
           4.Ma uit la filme de groaza,cu toate ca dupa asta nu ma simt bine sau chiar am inpresia ca personajele din filme ma urmaresc,se intimpla si sa-i visez destul de des.
                      5. Imi pot schimba parerea despre un baiat daca are incaltamintea murdara,chiar daca nu merita.
          6.Nu suport sa fie nu fie draperiile aranjate in camera asa cum trebuie.
                     7.Obisnuiesc sa comit aceleasi greseli,indiferent de faptul ca imi promit de fiecare data sa nu le  mai fac .
            8.Cind sunt emotionata fac unul si acelasi gest (nu va spun care,caci nu vreau sa ma dau de gol cind sunt emotionata) 

                      9. Mi-i frica de inaltime,dar vreau sa-mi dau drumul cu parasuta(una dintre cele mai arzatoare dorinte a mele) si cred ca am s-o fac cit mai curind.
            10. Nu-mi place sa-mi sarbatoresc ziua de nastere.          
Ele sunt mai multe,insa acum numai pe acestea le-am gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu