marți, 15 februarie 2011

Evadare....


Vreau sa fug...sa ma ascund...la noapte vreau sa evadez,fara sa-i spun nimanui....vreau sa arunc pe strazi  toate gindurile palide, vrea sa-mi  inghete gerul
lacrimile,simturile....Nu pot respira usor,simt ca nu mai am aer,ca ma sufoc,de aceea la noapte...evadez...plec sa ma caut,sa alung straina  din mine...Vreau sa fiu numai eu,sa aud numai bataile incete ale inimii si linistea noptii. Vreau sa-mi las la un colt intunecat de strada toate amintirile,iluziile si sperantele desarte....apoi,apoi  sa las vintul sa-mi mingiie pleopele-mi obosite,iar frigul sa-mi sfisie durerea,ca dupa asta sa merg incet,sa inspir adinc,sa zimbesc si sa-mi zic: Maine e un nou Inceput,e o noua Zi,o noua fila din  scenariul  vietii mele!!!!
                 Vreau sa evadez,vreau un nou respiro...vreau sa stiu ca nu mai sunt singura..

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu